Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
126

Over mij

LouKA is een groep van 11 meiden van 15, 16 en 17 jaar uit Ruurlo, Warnsveld, Lochem, Gorssel, Exel, Vorden, Bathmen en Laren. Wij gaan een reis naar Gambia maken om daar vrijwilligerswerk te doen. Het oorspronkelijke plan was om naar Sri Lanka te gaan, maar door de recente aanslagen in dat land hebben we daar helaas van moeten afzien. Omdat we al heel ver waren met onze voorbereidingen én al heel veel inspanningen hadden verricht om deze reis mogelijk te maken hebben we besloten om een alternatief vrijwilligersproject te zoeken. Onze missie is om de handen uit de mouwen te kunnen steken en iets doen voor een ander! Dat gaan we nu doen in Sifoe, een dorpje in Gambia in West Afrika). We gaan er helpen bij een  project van Stichting Gamrupa. Daarnaast zullen we ons eerder gekozen project in Sri Lanka financieel gaan ondersteunen.

Onze reis en alles wat daarbij komt kijken hebben we geheel zelf voorbereid en georganiseerd. Door het opzetten van diverse acties in het afgelopen half jaar hebben we het benodigde geld daarvoor bij elkaar gekregen.

Over mijn reis

Onze reis zal beginnen op vrijdag 19 juli 2019. Dan vertrekken we vanaf Schiphol Amsterdam naar Yundum (Banjul Airport) in Gambia.

Bezochte landen

Ik heb 3 landen (2%) bezocht: