Aftellen...

18 juli 2019 - Laren, Nederland

Het aftellen is begonnen!

Morgen is het dan zover: we vertrekken naar GambiašŸ˜€. Ook in Sifoe, het dorp waar we naar toe gaan, zijn inmiddels de voorbereidingen voor onze klussenĀ gestart: de verf en alle benodigde spullen zijn gekocht en afgeleverd in het education centre. Met grote dank aan Kalifa Kanteh, onze ā€œprojectleiderā€ ter plaatse en kartrekker van vele projecten van Gamrupa.

Hier in Nederland zijn we er (bijna) klaar voor. De koffers gepakt, al uitgezwaaid door velen en met gezonde spanning uitkijkend naar morgenāœˆļø.

Fotoā€™s

1. Mariska Hofman:
    18 juli 2019
    Goede reis en veel succes en plezier gewenst, groetjes van Mariska
  2. Cindy:
    18 juli 2019
    Goede reis veel plezier en succes en geniet
  3. Monique:
    18 juli 2019
    Wauw wat een hoeveelheid verf. Goede reis en heel veel plezier!
  4. Dithmarine:
    19 juli 2019
    Goede reis en een super mooie tijd toegewenst met de groep!
  5. Betsie:
    19 juli 2019
    Lieve LouKA reizigers, naast het verschil dat jullie al in Laren en omstreken gemaakt hebben, nu op naar Gambia! Kalifa wacht met open armen op jullie. We wensen jullie hele mooie ervaringen toe, maak mooie herinneringen, pas goed op elkaar en geniet!
  6. Jeanet van Doorn:
    19 juli 2019
    Tanja en de meiden Heel veel succes groetjes
  7. Ellen Meulenveld:
    20 juli 2019
    Beetje laat want jullie zijn al aangekomen in Gambia, hoorde ik net via whatsapp van Kalifa Kanteh. Wij, van Gamrupa Europe, wensen jullie een waanzinnig mooie, leerzame en productieve reis. Geniet van alle mooie dingen en bedenk dat als het even tegen zit, Gambianen maar heel gewone mensen zijn die ook niet kunnen toveren. Maak er een schitterende herinnering voor het leven van. Geniet tot aan het gaatje voor jezelf en met elkaar.
  8. Riet van Westreenen..:
    Heel veel succes en plezier met de reis. Ons emailadres is vanwe155@
    kpnmail.nl
  9. Hennie bannink:
    20 juli 2019
    Ik wens jullie allemaal veel succes en veel genieten. Zal soms moeilijk zijn maar je weet waar jullie het voor doen