Aan het werk!

20 juli 2019 - Serrekunda, Gambia

Vandaag aan de slag gegaan. We zijn begonnen met verven van het educatiecentrum, hebben tegels gelegd en samen met enkele locals gekookt. Een bijzondere dag!

1. Jacqueline Bouwknegt:
    20 juli 2019
    Mooi dat jullie goed aangekomen zijn. Maak er een fantastische, onvergetelijke tijd van met elkaar !
  2. Isabel:
    21 juli 2019
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Wat mooi dat jullie de eerste dag al samen aan de slag konden gaan! Geniet samen van deze bijzondere tijd! ❤️
  3. Ellen Meulenveld:
    21 juli 2019
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Hopelijk voelen jullie je een beetje thuis op onze compound en kunnen jullie goed overweg met de hele familie. Maak er maar wat moois van meiden! En niet vergeten ook plezier te maken!!
  4. De Zomertjes:
    21 juli 2019
    Fijn om te lezen dat jullie goed overgekomen zijn en dat jullie zo warm omhaalt zijn! Geniet van jullie reis en maak maar veel foto’s zodat we thuis mee kunnen genieten. 😂
  5. Karin:
    21 juli 2019
    Heel fijn om te horen! En al snel aan de slag gegaan. Ben zo trots op jullie allemaal! Geniet ze!
  6. LHM Pouls:
    21 juli 2019
    Fijn dat jullie goed aangekomen en goed ontvangen zijn en vrijwel meteen aan de slag konden. Maak er een onvergetelijke tijd van. Ik leef met jullie mee. De tante van Fleur